fredag den 21. januar 2011

Welcome to blog-world!

Pyha...

Er der mon andre end mig der har siddet i deres spæde blog-dage og fiflet med skabeloner, rykket rundt på tekst, skiftet farve, layout og gadgets i én uendelighed!?

Jeg forestiller mig at jeg snart bliver træt af dét, finder mig til rette og begynder på det jeg er kommet for - at skrive og dele idéer. Allerede nu kan jeg se, at jeg måske vil lidt for meget på én gang med denne blog - jeg har allerede måttet slette to sider og ved pludselig ikke om jeg synes mad-delen skal stå øverst og hobbydelen nedenunder, eller omvendt....

Nå, det løser sig nok. Jeg griber et glas rødvin og en halv time til og SÅ....skal jeg beslutte mig for hvad jeg skal kreere til min kære ovenbo og veninde, som holder fødselsdag i morgen aften. Jeg må se hvad natten bringer!

Good night bloggers, wherever you are....

2 kommentarer:

  1. Hej Agnethe :-)

    Tak for kommentaren og de rigtig søde ord på min blog! Dem kan man jo aldrig få for mange af ;-)

    Og velkommen til en fantastisk (tidsrøvende) verden.

    Jeg glæder mig til at se, hvad du får kreeret.

    K.H June

    SvarSlet
  2. Hovsa - syntes der er lidt stille på din blog?

    Men boy do I know hvordan det er at sidde og fifle rundt med baggrund, tekst og farver.......:) Og desværre, nej du bliver aldrig træt af det!!

    Kan du så komme igang med at skrive!!

    SvarSlet